Miten vaihdan tai palautan tuotteen?

Saitko viallisen / väärän tuotteen?

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen tai väärä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu [at] tuetiimia.fi) parhaan käytännön sopimiseksi. Älä palauta tuotetta ennen kuin olet saanut meiltä ohjeet.

Haluatko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Sinulla on oikeus yhteen ilmaiseen vaihtoon tai palautukseen per tilaus. 

Voit palauttaa tuotteen tai vaihtaa tuotteen toiseen saman hintaiseen (esim. haluat vaihtaa tuotteen isompaan / pienempään / eri väriseen) 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Huomioithan, että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita. HUOM: Mikäli vaihdon sijaan palautat tuotteen, tuotteen tukisumma vähennetään varainhankintaa tekevän tiimin tuotoista.

OHJEET TUOTTEEN VAIHTAMISEEN TAI PALAUTTAMISEEN:

1. Ota yhteys asiakaspalveluumme ja kerro, minkä tuotteen haluat vaihtaa / palauttaa.
2. Pakkaa palautettava / vaihdettava tuote / tuotteet huolellisesti. Liitä mukaan yhteystietosi ja vapaamuotoinen viesti, onko kyseessä vaihto vai palautus. Kirjoita lähetyksen päälle oheinen osoite sekä palautuskoodi ja vie paketti lähimpään Postin palvelupisteeseen.

TueTiimiä.fi c/o Verkkologistiikka
Taalintehtaankatu 8
20750 Turku
PALAUTUSKOODI: 671265

Saitko vastauksen kysymyksiisi? Kiitos palautteesta! Hups! Palautteen lähettämisessä ilmeni ongelma. Kokeilethan myöhemmin uudelleen.

Tarvitsetko lisää apua? Ota meihin yhteyttä! Ota meihin yhteyttä!